Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення відбувається лише за наявності паспорта. Не підлягає обміну та поверненню. - Рукавички; - панчішно-шкарпеткові вироби; - Товари в аерозольних упаковках; - натільна білизна. Обміну та поверненню підлягають: - вироби, які не використовувалися (за наявності всіх товарних ярликів та бірок); - Вироби, які неможливо експлуатувати через виявлені дефекти. Щоб оформити повернення належної якості: 1. Зверніться до менеджера інтернет-магазину. Повідомте бажання повернути або обміняти оплачений товар. Для обміну або повернення потрібно заповнити форму і додати до неї документ, що підтверджує купівлю - товарний чек, фіскальний чек, видаткова накладна тощо; 2. Менеджер повідомить куди і як потрібно відправити товари, які Ви хочете повернути. Надішліть нам товар перевізником. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки/рахунку для повернення вартості товару; 3. Після отримання товару ми повертаємо Вам гроші або надішлемо товар на заміну протягом 5 робочих днів. Усі послуги перевізників або комісії з переказу грошей здійснюватимуться за наш рахунок.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.